onsdag 24 april 2013

Fodral till surfplatta


Har stickat ett fodral till surfplattan. När jag började på detta så visste jag inte vad det skulle bli (eller rättare sagt så tänkte jag att det skulle bli just ingenting!) därför är det Lite för stort, men vad gör väl det? Skyddad är den ju.
Jag ville bara testa på massa olika sticksätt och kom efter ett tag på att det faktiskt gick att använda till något.
Bilderna lyckades inte på långa väga fånga den ilskna gröna färgen, kanske var tur det.
Det var i detta läskigt gröna akrylgarn som syrran lärde sig sticka. (Är det därför hon aldrig fortsatt?!) Jag tycker iaf att det känns skönt på något sätt att garn kan ligga sisådär 20år och sen äntligen få bli till något. Jag känner mig snäll mot garnet, jag valde just detta och har skapat något av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar